miercuri, 13 februarie 2013

Malaga



În prima noapte la Malaga, influenţat de decorul camerei şi de oraş, am visat că eram într-o trupă care trebuia s-o salveze pe o principesă numită Pepula, care avea o rochie bufantă pe ea şi-o emblemă vişinie în piept, o inimă cu doi de P în ea. În a doua m-a trezit un ţânţar, m-a luat paranoia şi-am început să caut pe net “malarie Malaga”. Abia dimineaţa am reuşit să-l omor. În timpul zilei am constatat că majoritatea oamenilor din partea locului n-au habar de limba engleză. Sau de altă limbă în afară de spaniolă.

În afară de chestiile astea trei şi de faptul că majoritatea spanioloaicelor îs de-o urâţenie cabalină şi chiar cabalistică (excepţiile îs superbe) n-am nimic de reproşat Malagăi.



6 comentarii:

  1. Am avut în copilărie o jucărie de alamă care se numea Pupula. Şi nu fiindcă era cilindrică şi avea un fel de cap de pulă, ci fiindcă acel cap avea o găurică care semăna cu o pupilă.

    RăspundețiȘtergere
  2. petroafe, da acolo în Malaba au şi osere? măcar un vin de mâna a doua să-ţi iei şi tu.

    RăspundețiȘtergere
  3. n-am apucat sa vad daca au. tre sa aiba da-i in plm.

    RăspundețiȘtergere
  4. baga-mi-as, incepusem sa citesc de la ultimele postari spre mai vechi, cand am ajuns aici si mi-a tziuit urechea: "malagai"?!?! cum adica, ma? MALĂGII se zice, din ce fund de moldova ai ajuns la cluj?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bai sa-mi bag pl ce problema capitala cum se zice malagai sau malagii:)) suna mai bine malagai.

      Ștergere
  5. pai ASTA e problema bai, ca-ti suna mai bine. da' sa n-o lungim - nu mai aproba si comentariu' asta. gata.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate