vineri, 22 februarie 2013

Un copac cu floci



Există filme la care merită să te uiţi doar ca să-i poţi spune ulterior unui cretin care se nimereşte la masa ta şi începe să elogieze filmele respective: “Taci în morţii mă-tii de beşinos cultural că mănânci căcat!” Un astfel de film e The Tree of Life, o lăbărţare de sensuri nu lipsită de oarecare sensibilitate difuză dezorientată şi cu o coloană sonoră reuşită, dar per ansamblu o labă tristă care are nişte momente absolut halucinante cu planete, dinozauri, vulcani ş.a.  fără nici un rost.

În urmă cu ceva ani am mai văzut un căcat, de care mi-a amintit The Tree of Life, se numeşte Baraka. Astea două  îs cele mai plictisitoare filme lăudate cu care m-am chinuit în viaţa mea! Şi mai îs şi lungi căca-m-aş pe ele.


6 comentarii:

  1. dacă le făceau în powerpoint şi le trimiteau la toată lista de hamsii de pe feisbuc ieşeau mai ieftin.

    RăspundețiȘtergere
  2. petrove, ti-o placut beasts of th southern wild?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă, ai intrat în câmpul muncii?
    Îţi încărunţesc flocii

    RăspundețiȘtergere
  4. de unde stii, ti-ai scos vreun fir sarmos dintre dinti?

    RăspundețiȘtergere