luni, 18 martie 2013

Apa, apa, apaaaaaaa



Refugiul din staţia de autobuz e împănat cu reclame. În afară de mine aşteaptă doar o femeie în vârstă cu părul scurt şi-o haină maronie oribilă cu floricele în relief. În faţa noastră pe trotuarul distrus sunt trei gropi, pline cu apă. Una e chiar maricică. Femeia face piruete în jurul ei scoţând capul în stradă în aşteptarea autobuzului. Eu îi privesc botinele negre mişcându-se în jurul gropii celei mari. Aştept cu sufletul la gură să pice cu piciorul în groapă. Sper să pice până vine autobuzul meu. În scurt timp proasta bagă piciorul până peste gleznă în apă. Înjură printre dinţi. Eu mă întorc cu faţa spre reclama cu Ing Bank înăbuşindu-mi râsul.


3 comentarii:

  1. cum plm maronie cu floricele? ce căcat e oroarea aia?

    RăspundețiȘtergere
  2. adica era maro mai deschis asa, cu niste floricele in relief maro inchis, imagineaza-ti zugravelile alea facute cu rolu, asa ratau florile.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate