luni, 4 martie 2013

Bingo!



Am jucat tot felul de joculeţe acolo.  Unele mai idioate decât altele. La un moment dat ne-a cerut să ne gândim cum ne-ar caracteriza într-un singur cuvânt ultima persoană cu care am vorbit la telefon. Indecis, am spus. Mai târziu, în aceeaşi zi, m-am întâlnit cu persoana respectivă, i-am zis de joculeţ şi, fără să-i spun ce răspunsesem eu, i-am cerut să mă descrie el într-un cuvânt. Chinuit, a zis.

Da, încă mai merg pe stradă călcând capacele cu 4 găuri şi ferindu-mă de alea cu 6 sau cu 2.



11 comentarii:

  1. gresit. capacele cu 4 gauri trebuie evitate. alea fara gauri aduc cel mai mare noroc.

    RăspundețiȘtergere
  2. poate la voi acolo, desi n-as zice=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nea: Bender are dreptate, alea cu 4 sunt malefice. În şcoală, călcatul pe ele îmi aducea automat un 4, preferabil la matematică.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am avut niciodata sub 8 la matematica.

      Ștergere
    2. bine, tu-ai si fost bolnav cand ai fost mic...

      Ștergere
  4. bingo, da' cand eram un pic mai mic.

    RăspundețiȘtergere
  5. La mine e cum zice Petrov. Calcam pe alea cu 4 pentru noroc si le evitam pe alea cu 6 pentru ghinion. Despre alea cu doua gauri nu stiam nimic, alea sunt ca patrunjelu-n supa....nici nu-ncurca, nici n-ajuta.

    RăspundețiȘtergere