miercuri, 6 martie 2013

Cea mai muşcabilă dintre pământeni

 de Adrian

Sexy doamnă Paula Iacob,

Sunt un fan numărul unu al dumneavoastră și vă urmăresc tot timpul la RTV, îmi place că aveți ceva de spus despre orice pentru că la bază sunteți avocată. Zilele astea, mărturisesc cu mâhnire, ați făcut o declarație prin care spuneați că dumneavoastră știți unde se afla Nuțu Cămătaru în dimineața în care a fost arestat. De unde eu deduc că se afla la dumneavoastră în pat, ceea ce mă mâhnește pentru că eu sunt un admirator al dumneavoastră numărul unu și din punctul meu de vedere, dacă vi se dă puroiul la o parte de-acolo, sunteți chiar mușcabilă de pizdă. Dar dacă Nuțu vă place acolo la fel de mult, eu nu mă risc nici în fanteziile mele să-mi mai ung degetele în pizda dumneavoastră, pentru simplul motiv că nu vreau să scot mai puține degete decât am băgat.

În concluzie aș vrea să vă mai spun că dacă eu aș fi Paula Iacob, ceea ce sincer îmi doresc, aș scoate în fiecare dimineață o oglindă și aș întreba retoric: „Oglindă oglinjoară, cine e cea mai mușcabilă de pizdă vedetă din țară?” Ce mod mai frumos să-ți încep ziua?

Cu respect,
Adrian, un fan numărul unu

4 comentarii:

  1. o aşteptăm şi la eurovision, în duet cu turcescu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta-i persoana?
    http://www.youtube.com/watch?v=wsX3tuMK6fY

    RăspundețiȘtergere
  3. Blogul ăsta avea zvâc într-o vreme.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate