miercuri, 20 martie 2013

Să-mi dea!



Am baut de dimineata un Pepsi in paharul pe care mi l-ai dat tu acum vreo 5 ani. Te-am pomenit, am zis: Sa-i dea Dumnezeu sanatate lui Petrov! (28.07.2012, SMS)

Inspiră adânc expiră calmează-te se poate şi mai rău dar şi mai bine trebuie să mergi mai departe cu orice preţ poate se vor deschide cerurile astea senine în dimineaţa asta şi vei vedea coaiele cu floci de aur ale domnului iar unul o să cadă lângă tine c-un pic de mătreaţă de diamant şi n-o să mai fii nevoit să mergi toată viaţa la un job de căcat ca să te poţi distra în weekend.


3 comentarii:

  1. Da, poate se intoarce comunismul si muncim cu totii la uzina de la 7 la 15.

    RăspundețiȘtergere
  2. băi, deci ăştia de-alde găbiţă, cu „locaţia“ şi „aplicatu“ m-au căpiat.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate