marți, 30 aprilie 2013

Fericirea nu se găsește pe hartă, dar ...


Malaga a fost cel mai bun lucru ce mi s-a întâmplat în ultimii 10 ani. Dintr-un vierme resemnat am devenit foarte rapid unul conștient și revoltat. Toate chestiile legate de “lărgirea perspectivei”  fluturate pe la cursuri de diverși traineri care-mi păreau atât de banale încât mereu făceam mișto de ele s-au dovedit extrem de adevărate în cazul meu. Sper doar să nu fie prea târziu și să-mi mai pot recăpăta energia pe care-o aveam cândva și care s-a disipat în atâtea mizerii și mizerabili.


13 comentarii:

  1. Ai tras o duşcă de Malaga?

    RăspundețiȘtergere
  2. explica coae cum te-a modificat spania. ce-ai vazut acolo? cum ai scris tu aicea malaga chiar pare o bautura infecta.

    RăspundețiȘtergere
  3. unele posturi nu-s pentru toata lumea in plm.

    RăspundețiȘtergere
  4. esti prea prost ptr internet. asta e ultimu mesaj al meu

    RăspundețiȘtergere
  5. a, cind erai tu resemnat...

    RăspundețiȘtergere