joi, 11 aprilie 2013

Nici nu moare...



Am plantat şi eu un copac în viaţa mea. De fapt nici măcar copac nu e, e un arbust, euonymus. Era o campanie la nivel european pe net şi-ţi trimiteau ăia un copăcel dacă-ţi dădeai adresa pe un site. Mi-aduc aminte cum l-am primit la poştă şi desfăceam pachetul şi săreau biluţe de polistiren din el, iar eu cu Mo făceam mişto că am primit droguri şi funcţionarele de la poştă se uitau foarte dubios. L-am pus în curte la mine la muncă. Să tot fie vreo patru ani de-atunci. Să-mi bag pula dacă în anii ăştia a crescut mai mult de zece centimetri, deşi toţi portarii şi-au dat silinţa să aibă grijă de el pentru că mă vedeau cum mă uit la el cu milă, dragoste şi speranţă. De fiecare dată când îl văd mi-aduc aminte de profesoara mea de română, doamna Maliţa, care la fel de bine se putea numi Meliţa, având în vedere că rumega continuu comentarii scrise pe foi îngălbenite altor şi altor generaţii de liceeni. Maliţa asta avea o vorbă preferată: “natura era în consonanţă cu sufletul poetului”. Aşa şi pula ăsta de arbust e-n consonanţă cu cariera mea profesională, în consonanţă totală în pula mea.


24 de comentarii:

  1. păi trebuia să plantezi un plop. Îl smulgeai dintr-un jgheab, de pe terasa blocului şi, în câţiva ani era cât tine. Şi atunci creşteai şi pe scara profesională, proporţional.
    Eu am primit 2 tuie, le-am pus la 2 metri una de alta. Una are acum 3 metri, ailaltă îmi ajunge la genunchi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, e prescutare de la gutuie

    RăspundețiȘtergere
  3. doar iti atrageam atentia ca nu exista pluralul tuie.

    RăspundețiȘtergere
  4. e mai expresiv ca tui sau, mai ales, tuia

    RăspundețiȘtergere
  5. da, si io-s mai expresiv decat majoritatea oamenilor care s-au angajat in locul meu.

    RăspundețiȘtergere
  6. te fut catzarat intr-un tuia si-am gasit alta rima nasoala in afara de puya.

    RăspundețiȘtergere
  7. Permiteţi să revin cu o poveste de la Iaşi. Aseară la premiera Rocker o doamnă şi-a legănat, ţucat, smucit, îmbrâncit copilul de 1 an tot filmul. Decât că pe la jumate l-a dezbrăcat în curul gol, i-a scos scutecul cu câcat, l-a rulat şi pus jos lângă scaun şi apoi i-a pus altul. Doamna nu era boschetară şi venise şi cu mă-sa, care era la costum, coafată Tatcher şi avea fiţe de funcţionară şefă sau ceva. Baba a autorizat totul.

    RăspundețiȘtergere
  8. multumim anda!:)) daca mai ai de-astea le putem baga pe blog direct eventual, se pierd aci la comentarii. avem mail de contact acolo sus.

    RăspundețiȘtergere
  9. greseala fundamentala e ca l-ai plantat la lucru. nu inteleg la ce te asteptai. puteai fi mai inspirat sa-l plantezi langa vreo bomba de birt unde performezi cu adevarat si altfel ii era soarta.

    RăspundețiȘtergere
  10. eventual daca puneai un brad sa fac si io de craciun economie. in rest am destui frati.

    RăspundețiȘtergere
  11. "vrei si tu manualul" e o gluma (replica sau ce o fi) foarte slaba, cam la fel ca "sau in pizda la ma-ta". ideea e sa invatam sa glumim.

    RăspundețiȘtergere
  12. nu stiam aceasta gluma slaba.

    insa a mea nu e slaba, si, desi urasc sa-mi explic glumele, o sa-ti traduc: tu ai zis sa-l plantez intr-o bomba unde performez cu adevarat, deci m-am gandit ca la ma-ta-n pizda ar fi o gluma foarte buna, ce zici?

    vrei manualul meu?

    RăspundețiȘtergere
  13. nu are rost sa te deranjezi, il au toti vecinii.

    RăspundețiȘtergere
  14. aceasta gluma slaba arata ca in sfarsit te-ai prins de gluma mea buna, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  15. iti proiectezi imbecilitatea in altii. si un oligofren pricepea "gluma ta". da nu asta-i chestia, ideea e ca-i slaba, comuna si banala

    RăspundețiȘtergere
  16. mai sa fie=)) si comuna si banala. si anonima.

    RăspundețiȘtergere
  17. in loc sa incerci cu disperare sa-ti tii echilibrul pe podiumu` de cacat, mai bine zi o gluma da de data asta buna. aa, si pariez ca fara "pizda" nu iese. ia sa vad, ma insel?

    RăspundețiȘtergere