joi, 4 aprilie 2013

Poșta foarte română


Am fost la poștă să ridic un colet. Semnați aici! mi-a zis o doamnă blondă care arăta ca o văcuță  întinzându-mi un fel de registru jerpelit în care-mi indica cu degetul locul semnăturii. M-am uitat spre locul indicat, dar nu mi-am putut ascunde o grimasă de dezgust când i-am văzut în toată splendoarea unghia cu mizerie neagră sub ea. S-a prins și și-a flexat rapid degetul necurat. Am reușit să semnez.


20 de comentarii:

  1. atlassib e cea mai tiganeasca companie romana.

    RăspundețiȘtergere
  2. faci comenzi on line la oser? like a boss...

    RăspundețiȘtergere
  3. ba, cemah, a fost amuzant da nu merg astea in plm. decat pe privat.

    RăspundețiȘtergere
  4. ba futa-te-ar bozgorimea de prost, tu nu intelegi nicio pula din afacerea asta numita blogging. . ce imbecil

    RăspundețiȘtergere
  5. tu nu intelegi nimic din cacatu asta de viata in plm.

    RăspundețiȘtergere
  6. ,,decat pe privat,,

    asta-i stupid. coae, io sunt expert in expunere. lumea ma arata cu degetu pe strada in pula mea. tu stai aici cu 100 de cretini de 3 ani. esti prost ca noaptea literal. este locul tau si eu n-am contribuit semnificativ dar articolele mele au propulsat blogu categoric. probabil sunt cele mai cunoscute chestii ale blogului. am un cuvant de spus.

    RăspundețiȘtergere
  7. tu esti expert in ratare in plm. articolele alea te-au propulsat pe tine ca sa nu te omori.

    RăspundețiȘtergere
  8. care-s cele mai populare articole ale blogului. top 3?


    sugi?

    RăspundețiȘtergere
  9. În autobuz, o doamnă care ţinea în mână o sacoşă albă de la Orange a rupt o bucaţică din aceasta, a făcut-o sul şi l-a scobit în ureche pe soţul său, îmbrăcat în cămaşă şi făcut cu gel pe şi în cap. Apoi a scos "ai-ceva-galben-acolo-în-ureche"-ul şi s-au zgâit amândoi la el câteva secunde, înainte de a-l arunca pe jos.

    RăspundețiȘtergere
  10. Posta din Gheorgheni, de pe aleile alea intortocheate?

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate