joi, 18 aprilie 2013

Sindromul Jeni Acterian



M-aş fi aplecat după moneda strălucitoare de 10 bani din faţa Casei de Cultură a Studenţilor doar că-mi tăiasem recent unghiile foarte scurt şi nu eram sigur că pot s-o desprind de pe trotuar din prima încercare. Întrucât, dacă aş fi dat mai multe rateuri, aş fi arătat jalnic cu siguranţă chinuindu-mă atâta pentru 10 bani, i-am lăsat dracului acolo.

Câteva minute mai târziu:
- Doriţi un bilet colectiv la Joker? E doar 13 lei şi premiul e 3 milioane!
- Da, doresc.
- Vă aşteptăm mâine după câştig!
- N-ar fi răi nişte bani de miel…
- Măcar o turmă, hehehe!
………………………


3 comentarii:

  1. io nu iau rest mai puţin de 50 bani. like a boßß. da ce nu-mi place e că dacă las rest 40 de bani şi n-am 10 bani se uită viţelele de la casă ca la un boschetar. ce plm e 10 bani ăla? nici metalu din care e făcut nu şi-l scoate. îl ştiu pă unu care în loc de şaibe pentru cuiele de la şindrilă punea monede 5 sau 10 bani.
    apropo, există monedă de 1 ban?

    RăspundețiȘtergere