luni, 13 mai 2013

Domnul cerşetor



Din dreapta s-a ivit un copil de vreo 10 ani cu tricou verde care cerşea pe la mese. I se vedea o sticluţă cu dop portocaliu în buzunar. Domnul cu mustaţă de la masa din faţa noastră a scos să-i dea o bancnotă de un leu.

Eu: Nu-i daţi domnule nu vedeţi că are droguri în buzunar?
(Către cerşetor): Ce-ai mă acolo, droguri, aşa-i?

Cerşetorul, scâncit: N-am droguri, e portofelul!


Un comentariu:

  1. un copil e prins de popă în livadă furând mere. popa îl strânge de coiţe: ia zi, ghiavole al cui eşti tu. copilu nimic. popa îl strânge şi mai tare: zi, satană, cum te cheamă? copilu nimic. popa strânge cât poate de tare: mă, dacă nu zici cum te cheamă, ţi le stîrcesc de tot. copilu, cu un scâncet: ion. şi de ce n-ai zis, mă, spurcatule, de la-nceput? îs mut...

    RăspundețiȘtergere