marți, 21 mai 2013

Geambook



Laleaua. Nu ştiu de ce pula mea îmi tot vine să zic laleaua când de fapt vreau să zic orhideea. În fine, despre orhidee e vorba aici la Cluj-Napoca. E vorba în sensul că nu există bloc care să n-aibă orhidee măcar în 4-5 ferestre, iar la case întâlnim o situaţie similară, tot a doua casă are cel puţin o  orhidee în geam. Preferatele clujenilor par a fi cele albe şi cele mov. Orhideele sunt frumoase, dacă sunt frumoase trebuie să le privim desigur, să le admirăm ÎN CASĂ şi nu să le strecurăm între geam şi perdea, zic io. Desigur orhideele sunt SCUMPE, mai scumpe oricum decât alte flori, aşa că vecinii noştri ţărani trebuie să ni le arate, nu? Ba da! Poate vă puneţi şi buton de like la pervaz  sau plozi împăiaţi în geam cu orhidee în mânuţe.


10 comentarii:

  1. dadada, asta cu orhideele e ca pozele ţăranilor cu ceasu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Toată viaţa mea am zis "solniţă" la "clepsidră". Mai puţin acu. Serios.

    RăspundețiȘtergere
  3. La geam se pun din cauza de lumina->clorofila, alea.
    Da' de unde sa stii tu.

    RăspundețiȘtergere
  4. desigur. da voi in ce apartamentele pulii mele traiti? fara lumina in ele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cam cum ar trebui sa arate ferestrele alea ca sa ai lumina in camera cat si la fereastra ? Sau ce fizica pulii mele ai invatat tu la profesionala ?
      Eu traiesc la o casa cu ferestre normale, dar nu despre mine e vorba, ca mie nu-mi plac orhideele.

      Ștergere
    2. bibilico, eu am fost la olimpiada de fizica.

      nu inteleg in ce casa traiesti tu draga, eu in casa mea udne am trait pana acu, pot pune plante si in interior pt ca am geamuri in plm. tu traiesti sub pamant?

      Ștergere
    3. Olimpiada, da...la faza pe clasa, sa nu uitam sa specificam.
      Poti pune tu plante unde vrei, dar nu trebuie sa fii Einstein sau Miciurin sa-ti dai seama ca in interior, lumina naturala e nici jumate cat langa ferestra. Doar daca n-ai tu cumva o camera de sticla in varfu dealului care s emai si invarte dupa soare.
      Acu' daca ai apucat sa spui tampeniile astea, du-le la perfectiune, no.

      Ștergere
    4. fata, tu toate plantele le tii la fereastra? daca nu le tii la fereastra mor? nu. perfect.

      Ștergere
    5. *nu exista faza pe clasa. eu mergeam direct la judet.

      Ștergere

Persoane interesate