vineri, 7 iunie 2013

Why worry



Ieri am avut o stare atât de proastă, încât doar gândul că după depresia asta oribilă urmează cu siguranţă momente mai bune m-a făcut să mă relaxez puţin. N-am băut o bere de-o săptămână şi nici nu-mi vine. Am încercat o labă, a fost exact o labă tristă, cu pula semisculată, ce-am făcut eu e exact laba tristă vehiculată în popor, când în timpul finalizării te gândeşti deja că fierbe apa pentru ceai şi că poate s-a evaporat de tot şi fugi iute la bucătărie cu spermă pe tricou.


3 comentarii:

  1. Ţi-am mai zis, eşti un deschizător de drumuri. Mi-am luat butuc de yală şi - supriză - e Jazz.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e scriitura de pizda, Petrov.
    Ai fost la TIFF?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da ma adevaratii barbati is mereu veseli si-au facut armata.

      n-am fost inca.

      Ștergere

Persoane interesate