miercuri, 3 iulie 2013

Porumbelul păcii



În ultimii ani am tot încercat să lovesc porumbei cu piciorul. N-am reuşit, aceste jivine scârboase sunt foarte agile. În dimineaţa asta însă, pedalând liniştit pe trotuar în zona poliţiei, am lovit întâmplător cu roata un porumbel complet alb. Dacă nu puneam frână, probabil îi rupeam aripa. Se vede că dacă  îţi doreşti ceva cu adevărat, tot universul conspiră, desigur. Acum trebuie să încetez cu această ură împotriva porumbeilor, căci acest porumbel alb ar putea fi chiar un mesager de pace al Universului. Înceteaza cu ura, Petrov, e timpul pentru iubire!


15 comentarii:

  1. Ai plecat din Cluj, Petrov? Unde locuiesti acum?

    RăspundețiȘtergere
  2. Inceteaza cu ura, inceteaza sa mai lovesti porumbei albi... cauta sa iubesti cat mai multe ciori !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce te-ai oprit? Hai ma Petroave, n-ai faţă...

    RăspundețiȘtergere
  4. m-am oprit din reflex. daca la porumbel te referi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pula ti-au facut fiintele alea, boule! Si de ce sunt scarboase? Nici ca te mai citesc vreodata, imbecilule!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce subtilitate muscatoare din pula!

    RăspundețiȘtergere
  7. Zici ca esti locuitor al Ardealului? Pacat!!
    Stiiiu, tot o pula ai sa bagi, ce altceva stii?

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu ba, de ce te-ai oprit din scris?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru ca mi-am rupt piciorul. dar revin curand, odata cu cheful de scris.

      Ștergere
    2. E piciorul ala cu care vroiai sa dai in porumbei? Dumnezeu nu doarme...

      Ștergere
    3. petrov - in sfarsit handicapat. mor de ras.

      Ștergere

Persoane interesate