miercuri, 28 august 2013

Înapoi în lume


Un moş şi-o babă pe-o bancă. Superbătrâni! Moşul are în mână un radio ieftin cu baterii cu antena înfiptă-n aer. “I want to know what love is…” cântă cutiuţa.

Piaţă: la pepene galben mi-a dat pungă galbenă, la roşii pungă roşie.

Gară. Nevoit să trec prin pasaj că nu pot fugi pe la trecerile alea. O ţigăncuşă cu păr negru lung, uns, fustă albă mulată pe cur, tanga (inevitabil mă gândesc cât de des i-o fi spălând), bluză neagră, maxim 17 ani, mă abordează: “Facem ceva?” “Nu!”, îi zic. “Atunci îmi dai un leu?” “Nu.” Ultima curvă ţigancă de care am fost abordat a determinat primul articol de pe blogul ăsta.

Alt moş vorbeşte cu cineva la telefon, probabil cu nevasta, în legătură cu funcţionarii de la ceva ghişeu:  “Ştii că dacă nu beau, nu pot să mă cert cu ei!”

Eu aş fi râs dac-aş fi văzut un tip c-o pungă albă cu scris verde, de farmacie, într-o mână şi c-un bilet la 6 din 49 în alta, şchiopătând pe trotuar.

Se vede că mă fac bine, am început să mă uit după bani pe jos.

Tocmai m-am întors de la mall.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate