miercuri, 23 octombrie 2013

Explicații


Îmi place rău să primesc cadouri. Orice căcat. O pereche de cercei, o eugenie, o cariocă, un elefant, nu contează. Sunt genul care se bucură și se pisicește când primește ceva. Nimeni n-a fost vreodată dezamăgit de reacția mea când a fost să-mi dea ceva cadou. Sunt cea mai bună primitoare de cadouri. Dar (sîc!). Nu iau niciodata șpagă. Nu.

Nu de frică. Nu pățește nici dracu nimic pentru cafele, ciocolate, băutură, salam sau 1000 de euro. Nu-s atât de importantă încât să conteze și un bob de orez șpagă. Deci e lejer și fără peri albi. E chiar de neconceput să nu primești. Camere nu-s, colegii nu se dau în gât la capitolul ăsta, omu vine pregătit, nu e ca și cum n-ar fi armonie și-am sta c-un picior de rinocer în cur de panică. Nu. 
 
Nu iau șpagă nici măcar o bomboană. Nu-s în halul ăla de vacă ipocrită încât să nu recunosc c-am fost tentată. Sau să mint că nu s-ar fi ivit niște situații atât de jenante încât mai degrabă aș fi acceptat, decât să îndur scârboșenia și penibilul târguielii. E cumplit să faci tenis cu șpaga peste birou și să ajungi de la 20 de decibeli la 1.589.000 de decibeli încercând să faci să piară satana din ochii tăi cu tot cu slobozu lui de atenție. Tot așa, e frustrant să știi că n-ai bani de-o țigară când ți se întinde plicul și ești la un milimetru distanță de a-l lua, de parc-ar avea magnet în el. Și-n sinea ta te dai cu capu de toți pereții, și te-njuri de toți morții, și-ți rozi unghiile pân la cot, și te biciui cu sârmă ghimpată. Nu-s nici atât de virtuasă sau maică tereză să-mi respect principiile până la moarte. Nici măcar n-am principii de-astea de-s recunoscute ca principii. Mai degrabă am fixații și încăpățânări. Sau probleme la cap. Nu mă deranjează nici că alții iau. Ba chiar am o plăcere deosebită să fac glume colegilor pe tema asta. Îmi place să descopăr șpăgile pe sub birouri și să mă înfrupt din ele de exemplu. A doua zi lumea se uită ciudat la mine, dar nimeni nu îndrăznește să comenteze. Ce să zică? Că am mâncat niște bomboane care nu existau? Că mi-am făcut o cafea ipotetică? Că am rupt un trandafir din imaginația mea? E prea poetic pentru serviciu. Nu.
 
Nu iau șpagă dintr-un singur motiv. Nu-s curvă. Nu suport privirea aia de ''ia să ai și tu de-o rochiță'' dacă privirea aia nu mi-o aruncă cineva cu care mă fut. Io nu prestez servicii boșorogilor, nespălaților, burtoșilor, jegoaselor, țărăncilor contra cost. Io-s de fapt violată. Sunt obligată. Ăsta e jobu meu. Și pe viol nu taxez. Io-s victimă, nu contabilă la S.C. REGULAȚI VĂ ROG. Nu suport să fiu martora atitudinii de după șpagă, atitudinii de "te-am plătit, acu pot să-ți bag și bormașina-n cur", sau atitudinii "v-am plătit, acu fiți bună și sculați-mi pula". Și, mai icteroid, ''dacă mă lași să-ți bag un degețel în păsărică, primești o caramea''. Mi se încețoșază privirea când ești domnit la prima abordare și după ce-ți sugerează o sacoșă cu brânză de la țară trecem direct la tu, ca să nu zicem fă. Și nici n-am din naștere vocație de cerșetor. Asta urăsc cel mai mult pe lume - să fiu înjosită, umilită. Mai ales cu acordul meu. Plus că, de ce să n-am și io micile mele satisfacții răutăcioase? De ce să nu fiu și io dominatrixă și să zic NU, nu se poate, nu e legal, îmi pare rău că vă tăvăliți pe jos cu jale, dar nu se poate face nimic, n-ați venit la timp, s-a terminat programul, ce vreți să sugerați, cine v-a mințit că se poate și-a bătut joc de dumneavoastră, ce vreți să spuneți cu dacă se găsește o soluție etc etc etc. E jegos, știu, dar tocmai ce-am zis că n-am principii. Nu.
 
Așa că nu primesc. Ah, că se-ntâmplă să mai ajut pe câte cineva, asta-i altceva. O fac moca. Ba că seamănă cu taică-miu, ba că zici că-i ală din reclama cu nu bateți covoarele că le doare, ba că uneori sunt bună fără niciun motiv sau că e ziua mea în ziua aia, ba că omu a fost cu bun simț și fără tupeu, ba că are un parfum care-mi place, ba că vreau să fac în ciudă cuiva. De-astea. Și nu că ajut, da dau bani din buzunar pentru. Nu e imposibil să fii ajutat. Ba, din punctul meu de vedere, există un milion de șanse să ajut.
 
Cum ziceam, îmi place să primesc cadouri. Orice nimic. Mai degrabă orice nimic. Chiar și-un bună ziua decent.

13 comentarii:

  1. Un singur lucru a stricat, inca de la inceput.... "orice cacat"! De fapt, urma sa spui ceva frumos....NU era nevoie sa incepi cu o vulgaritate (gratuita). Pacat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunteti fata? daca da si, mai ales, daca nu, atunci cred ca traiti pe alt blog si, de ce nu, pe alta planeta. lumea normala foloseste cuv. cacat asa cum foloseste pizda ma-tii (no offence, e citat). e golit de sens. e un fel de buna ziua.

      Ștergere
  2. MILFO, esti bugetara? Unde lucrezi in Bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba, e ca si cand m-ai intreba cati ani am. ce plm esti nepoliticos? :D

      Ștergere
    2. MILFO, tu ai plecat cu echipa lui Boc de la Cluj si ai uitat sa te intorci intre timp in provincie?

      Ștergere
    3. terminati cu cluju, bre. singuru lucru pe care-l am in comun cu cluju e Petrov.

      Ștergere
    4. Petrov, te rog sa-mi sari in ajutor, ca nu razbesc cu femeia asta :(

      Ștergere
  3. Aia cu mâncatul din șpagă (bomboane de ciocolată) am testat-o și io. Șpaga, dulce. Moaca posesorului - de la milioane, la neprețuită!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am luat o şpagă în în prima oră din prima mea zi de serviciu. Pe vremea lui Ceaşcă. Apoi n-am mai luat nimic. Am mai fost tentat o singură dată, dar nu de pachetul de Kent pe care mi-l oferea o fătucă, ci chiar de ea. Dar m-am ţinut băţ.

    RăspundețiȘtergere
  5. dupa un material ca asta reforma sectorului public mai are o sansa

    RăspundețiȘtergere
  6. da mărţişoru lu garcea tot te mai bântuie, aşa-i, bagaboantă mică ce eşti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu. ce plm, cati ani crezi ca dureaza un cado?

      Ștergere

Persoane interesate