miercuri, 13 noiembrie 2013

Boala cititului cu voce tare


Căutam audiobookuri gratis  în română pe net. Google m-a dus la un articol unde cineva trecea în revista nişte linkuri cu audiobookuri, în engleză şi în română. Şi astfel am dat peste blogul ăsta:

http://cartiaudiomp3.blogspot.ro/

Părea suspect că se găsesc pe el sute de cărţi (care mai de care mai mişto) în format audiobook. Am luat o carte de Tournier şi am dat play. M-am lămurit imediat cum de aveau aceste individe sute de audiobookuri. Le citeau chiar ele.  Fără nici un talent, fără nici o modulaţie, fără nici o tensiune, fără  punctuaţie. Până şi calitatea înregistrării e incredibil de proasta, parcă s-ar fi înregistrat la fierul de călcat. Am rezistat aproximativ două minute. De evitat cu mare grijă!

 Bănuiesc că trebuie să fie şi asta vreo boală al cărei nume nu-l cunosc eu încă. Această megalomanie a cititului pe net. Probabil că nu este nici măcar legal ce fac aceşti demenţi, dar cine pula calului i-ar da în judecată? Pot stârni cel mult milă.


3 comentarii:

  1. „Această megalomanie a cititului„ era de ajuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. probabil, daca incercam sa fac incultii sa se simta bine in pielea lor. dar nu incerc asta.

      Ștergere
  2. http://lectura-audio.blogspot.ro/search?q=tournier

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate