luni, 25 noiembrie 2013

Maimuţa strângătoare



După o noapte destul de solicitantă în club, a două zi am simţit nevoia să mănânc o ciorbă. Am mers cu D. la Maimuţa Plângătoare, mă gândisem la Agape iniţial, dar era închis deja. Ne-am luat câte-o ciorbă de văcuţă, nu foarte ieftină, pentru Cluj cel puţin, adică 13 lei, smântâna şi ardeiul iute incluse. Excelentă ciorbă. De fiecare dată mi-a plăcut ciorbă lor de văcuţă. Însă despre pâine vreau să vorbesc acuma. Deşi încă relativ beat de la porceala din seara precedentă, am observat că pâinea din coşuleţ se prezenta în nişte forme destul de ciudate, tot felul de pătrăţele şi dreptunghiuri inegale, ceea ce m-a dus imediat la concluzia că era pâine reciclată de pe la alte mese, cu muşcăturile decupate. Adică mulţi alţi oameni au pus mâna pe pâinea mea. După ce poate în prealabil s-au prins de penis, s-au şters la vagin, poate chiar fără să se spele pe mâini. De parcă asta nu era de ajuns, am găsit două bucăţi care prezentau amprente dentare vizibile, mai precis muşcături circulare. Cu finalizare. N-am avut putere să mă cert cu chelnerii, foarte amabili de altfel, dar asta a fost ultima mea experienţă cu mâncare la Maimuţă. Pentru că n-am cum să nu mă întreb ce dracu mai reciclează oamenii ăştia în ciorbă aia sau în alte mâncăruri.


10 comentarii:

  1. bai lache fandosit, daca ciorba era "de vacuta", aia nu era paine, era "painica".

    RăspundețiȘtergere
  2. bai pizda proasta, cand o sa intri si tu prima data intr-un restaurant din romania, o sa vezi manca-mi-ai puloaca, exact cum se cheama ciorba de vaca, boule!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu asa "se cheama" - asa ii zic retardatii aia de chelneri. daca nu te duce mintea mai mult decat pe ei, asta meriti: mananca in pula mea paine la mana a doua.

      Ștergere
    2. da, dar nu intr-atat cat sa mananc paine la mana a doua.

      Ștergere
    3. nu, tu manci pula la mana a doua.

      Ștergere
  3. animale nebune puse pe profit. si chelneri se uitau ciudat la mine cand rupeam paine ramasa. dar acuma imi dau seama ca nu se uitau ciudat, ci cu ciuda ca le-a distrus putin profit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Principiul de la Spring Time: Nu v-au plăcut legumele de azi? Încercaţi mâine, poate în pizza vi se vor părea mai bune.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pâinea multă prostește creierul. Cred că chelnerii Maimuței țin la sănătatea circomvoluțunii Milfo/Petroviene...
    pies: am stat juma' de ceas sămă gândesc dacă că-che e sau nu cacofonie. De mâine mă las de pâine că nu mai ține.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate