miercuri, 20 noiembrie 2013

Mortua est


Fiindcă toți, cred, am trecut prin faza de copil-frumos-tu-nu-știi-oare-că-s-mic-și-eu-și-că-mă-doare, mărturisiți-vă și pocăiți-vă aci, până nu va fi prea târziu, ce vietăți ați asasinat prin imprudență ori din prea multă dragoste.
PS: Poesis, să ne scutești cu vrabia ta, că știm, ne-ai tâmpit cu remușcările. Elena Farago, această BB moralizatoare care ești, numără picioare de câini în continuare și vezi-ți de gândacii tăi, te rugăm.

27 de comentarii:

  1. io era să-l omor pe puiul meu, Roger, care trăia în cadă. într-o zi, minte de găină, a zburat până în veceu, iar io m-am pișat fără să vreau pe el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu te pişi în veceu?... ce scârbos...

      Ștergere
    2. P.S. io am omorât o femeie. se pune?

      Ștergere
  2. La tara, vara, mama unei prietene scosese tot din casa afara pe iarba ca sa zugraveasca inauntru. Eu si cu aia am scos rafturile unui dulap mare si l-am trantit jos, si ne-am bagat in el ca intr-o cutie. Ca intr-un sicriu. Cand l-am ridicat, sub el era un pui de curca aplatizat, cu matele iesite prin cur si ciocul sfaramat.
    Asta si intre clasele a patra si a cincea cand am facut insectar. Exercitiu de dezvoltare a sadismului, ca biologie am invatat o pula.

    RăspundețiȘtergere
  3. o testoasa de rau prinsa de tata la rama si lasata pe balcon sa hiberneze cica, doar ca ea a inghetat saraca. fara nume.

    RăspundețiȘtergere
  4. sfinte sexoaie, patroana a criminalilor in serie de pretutindeni si din toate timpurile, apara´ma!
    io am un intreg pet cemetery la activ:
    vreo patru pui de soarece de cimp, rozalii nici nu facusera ochi(gasiti la sapat barabule). m´am jucat, ce m´am jucat, porma i´am aliniat frumos si bam bam bam. oricum mureau de frig.
    pasarele- fara numar, aveam cracan.
    broaste- idem, era un piriu in spatele curtii.
    gaini, giste,iepuri-mnoah pe vremea aia nu crestea carnea in caserola la supermarket.
    o veverita-traversa strada pe care circulam io regulamentar cu o suta km/h.
    o pisica- idem, tocmai ieseam din localitate si dadeam blana.
    porumbei-fara numar cu pusca cu are comprimat.
    iepurii lu´vecinu-in asteptare.

    Anda, nu vrei sa iesi cu mine la o cafea?

    RăspundețiȘtergere
  5. Un pui de gaina, pe care mi-l cumparase buna-mea de la un magazin din piata, il tineam intre 3 perne, ca sa nu-i fie frig, nu manca nimic, numai tremura tot timpul. L-am gasit mort dupa cateva zile. Nush ce i-o dat si lu' buna-mea prin cap sa imi cumpere pui din ala pricajit, deci nu-i chiar vina mea direct, dar mi-a parut rau dupa el. Nu am invatat nici o lectie mare de viata, decat sa nu cumperi pui de gaina de la magazine din piata daca vrei sa ii ai mai mult de 3 zile.

    RăspundețiȘtergere
  6. am omorat-o pe mami lu garcea cu pula

    RăspundețiȘtergere
  7. Am ucis și disecat cu vărul - nu ăla din tocmai.ro - o broască maidaneză Apoi am înmormântat-o creștinește, adică i-am făcut cruce, groapă și i-am cântat prohodul.
    Ce vremuri! Eram mic și prost! Acum am rămas doar prost...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ne ducea bunica-meu la stana cu caruta si acolo culegeam din rau pui din aia supermici de broasca si ii duceam in mana pana acasa, ore intregi prin soare din ala prost. Le faceam "casute" in cutii de conserva, in care puneam noroi, apa si plante, nu le lasam sa iasa de acolo si le aruncam insecte moarte "sa manance", asta pana mureau. Pe adultii familiei ii durea in cur total atata timp cat nu faceam galagie. Nu cunosc pe nimeni din Romania sa nu aiba astfel de povesti. E un loc comun torturarea animalelor salbatice si nu numai sub pretextul "copiii se joaca".
    Cred ca intrebarea postarii asteia e foarte buna, mi-am amintit o mie de atrocitati, multe dintre care nu le-am revizitat niciodata dupa consumare.

    RăspundețiȘtergere
  9. din ciclu´ marile mistere ale (sub)existentei in paralel, patroncle´ntreaba, centreaza si da cu capu´ :

    "but at the end of the day we all have to ask ourselves one not so simple question:

    who am I ?

    1.sunt un altruist de subzistenta

    2.in fiecare seara se lasa cu boreala. cine pula mea credea ca voi ajunge alcoolic? as putea fi in MENSA in pula mea! "

    e pe bune! mamelucu´ asta aflat in twilight zoneul dintre homo si sapiens traieste zilnic tragedia conflictului in care infantilu´din el ar dori sa omoare din curiozitate jumatea´si mamifera care la rindu´ei gaseste resurse´n instinctu´de conservare. sa´l urmarim cu speranta ca poate, intr´o buna zi, va reusi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. garcea pe bune cine plm te pune sa citesti aci daca esti asa ofticos pe dl patron?

      Ștergere
    2. petrov, pe bune, la orice ma asteptam numa´la miorlaiala asta patetica nu. Hai poate reusesc sa te fac sa pricepi:

      milf. are talent si subiecte care ma incita.

      hai sa raminem la conflicte. aici unu´clasic, cel dintre cauza si efect, actiune reactiune iadaiada etiki. Nu´sh daca tu l´ai trezit din inertie pe mameluc sau a fost propria lui initiativa, cert este ca se urmeaza deja o poteca batatorita el ma injura ca un retard ordinar, io ma sterg cu el la cur. oare cine´o fi de vina??

      Ștergere
  10. tu esti asa de bou ca nici nu intelegi ce scriu, tu citesti ce-ti imaginezi tu ca scriu in plm.

    da, io l-am trezit sa te-njure de mama, ca pe mine nu ma tine pula sa te injur daca vreau, prost esti, bis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. petrov, concentreaza´te, postul e scris de milf , eu eram on topic, azi pari cam incordat( oare era ocupat weceul?) retine: am program pina la shaishpe.
      Acum bag´o pe aia cu " milf ti´am spart recordu´la comentarii!"

      Ștergere
    2. prostalaule, nici gluma aia n-ai inteles-o. dac-as fi cemah ti-as zice ca era ocupata ma-ta.

      Ștergere
    3. daca erai cemah iti spuneam ca esti o gluma a naturii. cam proasta.

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. hmmm inaltimea e fro calitate intelectuala? sa ai si tu macar una

      Ștergere
  12. L-am mancat pe Bambi...

    RăspundețiȘtergere
  13. Prin clasa a șasea am primit de la un vecin vreo 5-6 acvarii pe care le găsise prin pod dupa curățenie. Iar din ele am organizat în cameră cel mai eficient sistem de eliminare în masă al gușterilor pe care-i prindeam cu zecile cand chiuleam de la ora de istorie si mergeam sa fumăm pe calea ferată. Un mini lagăr de concentrare daca-i pot spune așa. Metodele de exterminare variau de la injectare cu diverse medicamente rămase de la fostele tratamente ale tuturor din casa până la disecție pe viu, înecare, retezatul membrelor și expunere prelungita la condiții vitrege, alternînd frigul din congelator cu căldura extremă din balcon.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate