vineri, 22 noiembrie 2013

Transmigraţia sufletului



Pentru că mă plictiseam acasă, mă simţeam singur şi mă gândeam că s-ar putea să fie amuzantă, interesantă sau ambele m-am dus la conferinţa despre transmigraţia sufletului. Sala a fost superplină, surprinzător chiar şi pentru organizatori, am fost uimit de câţi oameni bătrâni, de 60-70 ani, erau prezenţi. În deschidere au cântat un tip şi-o tipă la chitară, am impresia că-s din trupa OM, şi printre sunetele alea am auzit ceva cu hare krishna de unde mi-am dat seama că nu e o adunare de pocăiţi care încearcă să demonstreze că nu există reîncarnare.

Domnul Balakhilya das ne-a anunţat că începem c-o meditaţie, în prealabil am primit un bileţel cu mantre, aşa că am ne-am apucat să inspirăm la comandă spunând în gând goo raa ann gaaaa şi să expirăm zicând  cu voce tare aceleaşi silabe goo raa ann gaaa.

A urmat treaba cu nemurirea. Chestii pe care le ştiam, n-am auzit nimic nou, comparaţii care se doreau pline de umor dar erau doar goale de conţinut, fără valoare de argument, pilde fără legătură directă cu subiectul, încât la un moment dat era să adorm pe scaunul pe care l-am prins cu mare noroc doar pentru că am ajuns mai repede cu 15 minute înainte de ora începerii, mulţi au stat pe jos sărăcuţii.

În încheiere, domnul B. ne-a anunţat că a două zi urma o sesiune de întrebări şi răspunsuri, precum şi continuarea prelegerii despre înţelepciunea vedică. Am finalizat c-o mantra cântată, tot de pe bileţel, bucata cu haribol, care a sunat foarte bine, m-a relaxat complet sau poate mă relaxasem tocmai fiindcă se terminase, în fine nu contează, ne-a salutat cu “Haribol!”, io uitasem de bileţel şi am înţeles haribo şi m-am gândit ce salut drăguţ aşa ursulos. La plecare am luat un cd cu muzică de meditaţie (îl ascult chiar acum şi e ok) şi ne-au servit cu nişte prăjituri excepţionale. Doar la tanti S. de pe scara mea de-acasă am mai mâncat aşa bunătăţi. 

Am plecat cu un prieten cu care m-am întâlnit la conferinţă spre Krajczar unde am supermeditat pe parcursul a două beri Harghita (cea mai ieftină din oraş) şi a trei partide de table.




6 comentarii:

  1. e bine ca nu v-a pus sa va pishatzi unii pe altii in cerc

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma plictisesc...ca sa ma plictisesc mai putin, ma duc de buna voie si nesilit de nimeni la o conferinta despre transmigratia sufletului. That escalated quickly :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta e invenție petroviană, corect?

    RăspundețiȘtergere