vineri, 6 decembrie 2013

Catch me if you can


Visez, de fapt nu!, mi-am propus ca la următorul salariu să fac și ceva pentru sufletul meu cu banii. Îmi doresc de multă vreme așa ceva. De obicei cumpăr chiloți-parfum-cercei ca să îmi redau confortul psihic pierdut prin cine știe ce groapă a marianelor. De data asta, am plănuit o tragedie de jucărie. Ca un fel de bombă atomică de pluș într-un oraș de soldăței de plastic. Am tot mai mult impresia că o răzbunare de dimensiuni liliputane ar băga ceva mini-steroizi în bicepsu lu psihicu meu.
 
Mitraliera tre să fie de jucărie, unu la mână. Doi, mitraliera de jucărie tre să fie scumpă, ca să fie veridică. Și tre să mitralieze. Mă dotez cu ștrampi de iarnă negri pe mutră. Și, în ultima zi de serviciu de dinainte de Crăciun, vin prima la birou, adică vin prima sub birou. Și-mi aștept colegele: obeza, bețiva și renegata. Desigur, ce urmează tre să fie de pre-infarct. Ceva regizat de un tarantino de 6 ani. Mă gândesc dacă, în pănicuța creată, să elaborez gluma echipându-mă și cu o trusă medicală de jucărie. Poate să mă erijez în asistenta Hello Kitty. Sau poate să le mitraliez doar la mișto, să-mi recompun fața amabilă și să leave the room în cel mai firesc și nedramatic mod cu putință, ca și când am găsit o hârtie pe care o căutasem în biroul lor și plec spre biroul meu.
 
Poate crapă vreuna în glumă. Și o să vină poliția cu o mașinuță de-aia cu telecomandă și io o să fug cu toate pixurile și-o să trăiesc fericită incognito în Mexic unde o să-mi deschid un bardezi pe o plajă care-o să fie de fapt o pătură bej în sufragerie.

5 comentarii:

  1. 'nas ne dogonyat'. s-a mai facut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. normal, doar n-am inventat io infarctul.

      Ștergere
  2. Un caz, cică real, pe vremea lui ceaşcă: Unul îşi zice, ia să-i fac farsă lui nevastă, să vedem ce zice dacă mă vede spânzurat. Se prinde cumva de lampă şi lasă uşa deschisă. O babă vecină de palier vede uşa deschisă şi intră să vază. Îl vede pe ăla spânzurat şi începe să adune lucruri de preţ. Mortu, de sus:
    - Ce faci, bă, furi din casă?
    Baba cade jos.

    RăspundețiȘtergere