marți, 31 decembrie 2013

Două baruri de căcat din Bucureşti



La copac

Am văzut şi în vară terasa, era plină, de-abia te puteai târî prin ea. Acuma am fost înăuntru. Un loc banal, plin de fum, superînghesuit, să fie mese cât de multe domle, să nu poţi să te mişti printre ele, un meniu preţios într-o română fanariotă. Mi-a fost groază să merg la budă pentru c-ar fi trebuit să mă frec de vreo mie de oameni, mă aşteptam chiar să găsesc toalete supraetajate ca paturile din căminele studenţeşti.

Bar A1

Ăsta e şi mai rău. N-au meniu, dar în schimb au preţuri, foarte mari. Trebuie să te duci la bar să comanzi. Cea mai ieftină bere costă 8 lei, la păhăruţ de maxim 300 ml. Zăgan. La etaj nici măcar nu s-au mai deranjat să văruiască, e tencuit proaspăt totuşi. Şi ramele geamurilor îs curăţate ca pentru vopsire dar desigur nevopsite. Minimalism! Interesantă însă toată adunarea aia de moşi dubioşi de la parter care m-au uimit că au bani să consume acolo, pentru că după înfăţişare păreau ceva boschetari cu hainele de duminică.


15 comentarii:

  1. Asta e articol scris de MILF. Nu va mai incurcati conturile, ca devine derutant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. clar, ca petrov ce plm sa caute in bucuresti si mai ales in baruri?

      Ștergere
    2. ba da voi chiar nu vedeti nici o diferenta intre mine si milf in privinta scrisului?

      Ștergere
    3. Anonimul a facut o gluma excelenta. Normal ca stim care-i unu si care-i altu.

      Eu m-am saturat de localuri. De la o varsta parca e bine sa-ti chemi prietenii acasa sau sa te duci tu la ei in vizita. Stilul asta al lui Mihaitza, care insista sa mergi la el sau sa vina la tine. Mi se pare ok. Pana la urma bei bere ceheasca la 4 lei sticla si mananci bun si ieftin si e chiar placut acasa. La tine sau la altii. De exemplu eu cand am fost acasa la tine m-am simtit mai bine ca-n orice local in care m-ai dus.

      Ștergere
    4. da, numa ca uneori vrei sa te vezi cu mai multi si nu poti merge la toti acasa deodata in plm de pensionari!

      Ștergere
  2. la multi ani la toata lumea.
    http://www.trilulilu.ro/muzica-manele/a-tentat-mare-gripa-1?ref=cauta

    RăspundețiȘtergere
  3. sa ma pis pe cumpana dintre ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ba protestatarule revolutionarule. io ce plm sa mai zic ca-s bolnava moarta de mi se umfla parchetu de la atatia muci si fac economie la agent de la febra si-s si deprimata in sufletu meu?

      Ștergere
    2. si io-s deprimat ca ison n-a limpezit apele, da' nu-i timpul pierdut. poate murim anu' asta!

      Ștergere
    3. poate. si daca da, iar o sa scrie numa Petrov.

      Ștergere
    4. (alt anonim): DAHCAT petrov, adica

      Ștergere
  4. nemuritor si rece. cu ghilimele.

    RăspundețiȘtergere
  5. la multi ani colegilor mei, milf si petrov!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate