duminică, 26 ianuarie 2014

Nymph()maniac (I)



Lars von Trier e cel mai interesant regizor în activitate. Tocmai de aceea am decis ieri să părăsesc cele 22 de grade din casă şi să merg prin frigul pe care-l urăsc la Cinema Victoria. În timp ce făceam duş compuneam deja în gând un post elogios pentru acest film care s-ar fi dovedit, speram eu, cel mai tare film al lui von Trier. În sală am regăsit veşnicul cor al hăhăitorilor pentru care experienţa cinematografică constă în vânarea asiduă a momentelor când pot da drumul la hlizeli sau comentarii imbecile. Muriţi! Corul foşnitorilor de pungi de cipsuri, popcorn şi alte furaje şi a depresurizatorilor de sticle de plastic era şi el prezent. Vă e foame, boilor? Mergeţi în pula mea la cantină! Revenind la film, e cel mai slab al lui von Trier din câte-am văzut eu. Asta nu înseamnă că n-o să merg şi la partea a doua, pentru că încă n-am văzut film prost de von Trier.



4 comentarii: