luni, 24 februarie 2014

Sus pălăria!



S-a făcut ceva vâlvă cu acest nou bar, Joben. Facebook, twitter, site-uri de evenimente. Aşa că sâmbătă mi-am mişcat curul până acolo. Locul e mai mic decât m-am aşteptat, dar mişto decorat (steampunk: multe roţi dinţate, rotiţe, ţevi şi tot felul de scule) şi curat. Jumătate din bar era gol, mese rezervate. Am stat pe-un scaun de bar. Văzând că după o ora nu se ocupase nici o masă din alea rezervate, ba mai mult unii oameni plecau, am întrebat chelneriţa dacă nu putem sta la o masă. A zis că nu că şi alea îs rezervate, că asta e politica barului. În tot timpul ăsta au intrat în barul pe jumătate gol şi au ieşit imediat pentru că nu puteau sta la mesele incredibil de rezervate  vreo 40-50 de oameni. Învins de nervi şi dureri de spate m-am cărat promiţându-mi să nu mai pun în veci piciorul în acest bar. Mă piş pe steampunkul vostru de nesimţiţi!  Eu trebuie să vă învăţ în pula mea că puteţi lăsa oamenii să stea la masă până vin rezervatorii pulii mele? Eu trebuie să vă învăt cum să faceţi bani? Eu trebuie să vă învăţ să nu vă bateţi joc de clienţi?

Ah, să nu uităm de muzică, care a început bine cu ceva Bregovic şi a degenerat rapid în ceva house penal sau ce pula mea era, gen Kiss FM. De cocalari. Care nu merge cu steampunkul curului deloc.


8 comentarii:

  1. n-am simtit nevoia sa fac poze, de fapt nu simt aceasta nevoie generala imbecila de-a face poze din orice pozitie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inteleg. doar aceasta nevoie imbecila mai rara de a tine un blog o simpti (dahcat)

      Ștergere
    2. da tu aceasta nevoie idioata de-a comenta pe blog de ce o simti?

      Ștergere
    3. poate e patron la rotite&suruburi.

      Ștergere
  2. @milf: ca sa faci tu spume-n carici, in ziua de macinici

    RăspundețiȘtergere
  3. Petroave, ai inţeles greşit.

    Barul din Cluj în legătură cu care s-a făcut recent vâlvă se numeşte Jobbik, nu Joben.

    RăspundețiȘtergere