marți, 11 martie 2014

De cartier



În faţa pieţei am trecut pe lângă un moş cu şapcă neagră decolorată şi vestă gri cu multe buzunare ca de controlor de autobuz. Moşul horcăia, hârâia şi până la urmă a tras o superflegmă lipicioasă pe trotuar în care a călcat foarte senin fără să se uite măcar o dată în jos şi, în timp ce întindea păşind scuipatul între talpă şi caldarâm cum ai întinde o gumă de mestecat, şi-a şters la fel de firesc cu dosul palmei bărbia pe care se prelinsese o parte din flegmă.


22 de comentarii:

  1. nu fuma carpati?...daca nu....cred ca a fumat canva si amu nu mai are :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ba, in momentul ala nu fuma nimic.

    RăspundețiȘtergere
  3. doar nu voiai sa inghita mizeria aia

    RăspundețiȘtergere
  4. Eram odata la Urgente, intr-un salon cu 600 alti pacienti. Stateam intr-un scaun cu o perfuzie in mana, in fata mea un sir de paturi in care erau babe. Una din ele statea pe o parte, si cand asistenta s-a apropiat de ea cu o seringa in mana, si-a bagat mana in cur, a scos un pumn de bobite de cacat, si le-a aruncat pe jos. Ca urma sa ii vada asistenta curu, intelegi. Cred ca am fost singura care a observat. Si n-ai cum sa alegi claritatea cu care iti amintesti ceva. Da creca asta e cea mai clara amintire a vietii mele. Copilarie, liceu, morti, despartiri, calatorii, o pula. Pe baba mi-o amintesc, perfect, cu bobitele ei de cacat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. magic, ti-a dat in bobi=))

      Ștergere
    2. te-a făcut anda la cîcat, petroafe! escelent!

      Ștergere
    3. hai ca e distractie nu competitie ba cimp.

      Ștergere
    4. deci să moară anda, că io numa la baba aia mă gândesc când mă spăl la cur după ce mă cac...

      Ștergere
    5. Hai, nu mai fiți căcănari, că îmi vine să vărs!

      Ștergere
    6. Mama ce fraier esti ca te speli la cur dupa ce te caci!

      Ștergere
    7. cu acua carpatica fără filtru.

      Ștergere
  5. Aveam un fel de concurs la şcoală. Stăăăteai şi adunai flegmon în gură şi, după vreo 15 minute, dădeai una cât un ou de gâscă pe unde aveai chef.
    Nasol a fost când eram aproape de etapa finală şi m-am întâlnit cu un profesor care mă tot întreba ceva.
    Ghici ce-am făcut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai comentat pe blog la ilfov si metrou

      Ștergere
    2. a-nceput sa-ti placa sa inghiti.

      Ștergere
    3. Imposibil, dacă aş fi înghiţit, n-aş mai fi fost aici să scriu. Nici Loredana Groazei n-ar fi putut înghiţi aşa ceva.

      Ștergere
  6. Unde in Cluj ai surprins asta?

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate