luni, 7 aprilie 2014

Cronica piesei de teatru "Trilogia Aureliu Manea"



Am fost vineri la teatru la Sala Euphorion. O piesă execrabilă (Trilogia Aureliu Manea) salvată întrucâtva de jocul actorilor. Înainte de a intra ne-a acostat un moş obosit îmbrăcat în bej care avea două bilete de vânzare. Din păcate pentru el cumpărasem bilete deja. În timpul piesei m-am uitat mereu la acest moş, configuraţia sălii împiedicându-mă să plec deoarece ar fi trebuit să traversez scena ca să ies. A intrat  probabil cu unul din cele două bilete nedorite. Stătea în sectorul A în primul rând vizavi de mine şi dormea. Se mai trezea când urlau actorii prin faţa lui. Din când în când scotea o batistă textilă şi se ştergea la gură. Punctul culminant  pentru el, care l-a făcut să-şi şteargă insistent şi de multe ori balele cu batista, a fost când tipa aia care cântă cu Ada Milea s-a suit pe-o masă şi altă tipă, una cu ţâţe mici şi decolteu adânc, s-a suit peste ea, a îmbrăţişat-o, a frecat-o de ea şi a rostit un monolog într-un crescendo cu final orgasmic.


7 comentarii:

  1. ce-mi place cum dupa o piesa de teatru, cronica e despre balele mosului din sectorul A vizavi de tine :)
    inteleg ca piesa era naspa, si mosul a fost de fapt momentul culminant, dar ar fi fost faina o observatie din asta si daca piesa ar fi fost demna de cronicat.
    misto sa descoperi momente culminante altele decat cele pentru care ai platit de fapt :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne cultivam, Petrov, ne cultivam...Mergem la teatru.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu si-o prietena ne-am cacat pe noi si ne-am dus la Odeon, ceva "Isadora dansa" sau gen. Pana sa adorm m-am distrat cu conversatia babelor coafate din fata mea. Una se plangea celeilalte ca o vecina de scara nu ii mai vorbeste. E invidioasa si da dovada de un caracter urat. Se poarta distant. Adica de ce s-a suparat atat de tare ca si-a luat Dry Cooker fara sa ii spuna si ei? Ce, pentru atata rupi o relatie? Cat despre piesa, am avut revelatii mai mari si am consumat idei mai inteligente cumparand broccoli.

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.evz.ro/loveste-si-fugi-a-facut-victime-in-cluj-napoca-un-boxer-este-acuzat-ca-a-bagat-oameni-in-spital-de-dragul-distractiei.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Din ciclul Remember 2010, cele mai bune articole:

    http://milfsipetrov.blogspot.ro/2010/07/hei.html

    Bine Petrov!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai scrie ba si tu ceva pe aici. Fanii iti simte lipsa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai scriu, dar am fost epuizat zilele astea. nu moare blogu:))

      Ștergere