vineri, 9 mai 2014

Dependenţa de covrigi



Covrigii sunt o labă în formă de căcat. Un căcat care n-are aproape nici un aport nutritiv. Însă, în pula mea, uneori când mă grăbesc mai iau câte unul să-mi astâmpăr rapid foamea. Să-mi umplu stomacul acolo cu ceva ieftin. După două zile în care am mâncat dimineaţă câte unul sau doi covrigi cu susan sau seminţe, am hotărât să-mi iau banane şi nu covrigi.  Magazinul de banane şi ăla de covrigi sunt la douăzeci de metri unul de altul. Pe când mă apropiam de zona respectivă mintea mea a început să urle “covrigi covrigi covrigi!!!, nu banană nu banană, nu fructee!!!” Mi-a trebuit un efort imens să nu-mi iau covrigi sau măcar un covrig şi-o banană. Am remarcat că nu e prima dată când devin spălat la creier de covrigi după câteva zile de mâncat numai acest produs, cel mai sărman al panificaţiei. Şi nici măcar nu-s buni la gust, au o textura plăcută, atât, dacă aş fi vreun prăjit holistic aş zice că cine ştie ce dracul bagă guvernul secret al lumii în ei să ne omoare pe toţi mai repede.


5 comentarii:

  1. da ma...da nu faci gastrita...tot e cumva..

    RăspundețiȘtergere
  2. Prostule, exista si varianta deluxe a covrigilor, care e si sanatoasa. Ai auzit de Petru?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu esti varianta deluxe a cacatului, dar tot cacat esti.

      Ștergere
    2. Am auzit de Petru. E Oribilul Sugaci.

      Ștergere
  3. Bă, atenţie la mine. Cu nutrienţii, că n-au. O bătrână se tot plângea că nu-i place pâinea, că are euri şi-i face rău. I-am dus din aia ardelenească, cu cartofi, de-ţi vine să o pui pe pâine obişnuită şi să o mănânci. Nu. I-am dus una feliată, fără adaosuri, integrală. Nu. Mi-a cerut albă şi i-am dus aia de la Carrefour, de are mai multe chimicale în ea decât am învăţat în fac. de chimie. Şi un gust pe măsură. Aaa, ce pâine bună, mi-a făcut bine, e ca pe vremuri.
    Şi nu e analfabetă, a făcut medicina.

    RăspundețiȘtergere