luni, 9 iunie 2014

Toalete ecologice?



În  urmă cu 15 ani am intrat prima dată într-o toaletă ecologică. De-atunci am mai intrat de foarte multe ori forţat de împrejurări. Să mă piş am intrat, că să mă cac mi-era groază. Totuşi m-am căcat o singură dată, în 2012 la Oser, după ce am băut un vin fiert foarte dubios. Nici hârtie igienică n-am avut destulă la mine, m-am şters şi cu câteva pagini dintr-o carte îngălbenită dezmembrată găsită acolo.

De câte ori v-aţi căcat într-o astfel de budă în viaţa voastră?


7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. ba era cunoscuta, dar nu-mi aduc aminte.

      Ștergere
  2. Eu m-am cacat la Peninsula Felsziget, in liceu.
    De mai multe ori in 2 ani diferiti.

    RăspundețiȘtergere
  3. 1 dată, eram pe o stradă care nu avea niciun cotlon discret, nici măcar un camion parcat, la umbra căruia să mă cac. Dar nu era wc public, ci al unui şantier. Din păcate, şantier fără garduri, fără stive de materiale, etc. Măcar nu mirosea a dezinfectantul ăla dulceag.

    RăspundețiȘtergere
  4. mie mi-ar fi frica sa nu ma stropeasca continutul

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai bine ma cac pe mine sau de ce nu pe tine Petrov sau pe Bianca Dragusanu.... decat in ala ..ecologic

    RăspundețiȘtergere
  6. e bine ca te-ai pus pe tine pe primul loc.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate