vineri, 4 iulie 2014

CM: Germania - Franța


Mă uit la campionatul mondial, Germania - Franţa. Ţin cu Franţa, nici nu mai ştiu exact de ce. Poate pentru că nemţii sunt urâţi sau joacă urât, oricum am mai ţinut cu Franţa în trecut. Pe vremuri cunoşteam mai mulţi jucători, acum sunt unii despre care aud pentru prima dată. Cine pula mea e Matuidi? Dar acest cocalar vopsit cu sloboz pe cap, Pogba? N-am răbdare să mă uit la ecran mereu, întins pe canapea arunc capătul unui șiret alb înspre mâță şi mă joc cu ea. Mâța leneşă aşteaptă să-i arunc șiretul la picioare, altfel nu întinde laba după el. Comentatorii sunt absolut imbecili, unul are o preferinţă pentru adjectivul deştept: pasă deşteaptă, şut deştept, pizda mă-tii de retardat! Urât mai face Thomas Muller, un om foarte urât, care se strâmbă urât şi urlă. Sugi pula Thomas Muie! În continuare am senzaţia că ăsta e cel mai urât campionat mondial pe care l-am văzut până acum, dar s-ar putea să nu mai îmi placă mie fotbalul aproape deloc de aia să-mi pară atât de urât, dar totuşi parcă e urât şi dincolo de asta. Am aprins şi brelocul cu laser, dar mâța nu e atrasă deloc de el. Îl proiectez prin geam pe teiul din faţă blocului, dar afară e prea intensă lumina şi nu se vede punctul roşu pe frunzele bolnave de ceva boală scârboasă care face să crească pe ele nişte ghimpi moi gălbui. “Benzemaaaa…” ejaculează vocal precoce unul din cei doi imbecili la o pseudoocazie a lui Benzema, care are un prenume foarte mişto, Karim. Mă uit cu spatele, întrucât sunt la birou şi scriu. Mă duc înapoi pe canapea. Mâța e şi ea acolo trântită cu roţile-n sus, cu atitudinea corectă faţă de fotbal. Mi-am adus ceaiul de mentă din bucătărie. Minutul 82: nemţii ratează incredibil. Acelaşi spălăcit plictisitor fără față mai ratează o dată incredibil! Mi-aduc aminte de versul lui Ciuraru: “Nu ca în Jermanie, ‘mormântare surdo-mută”. Franţa moare încet fără zbateri. Deschamps e bărbat bine pe marginea terenului. Gata ceaiul. “Cu ultimele puteri, suporterii francezi tot mai speră…” Hahaha! Benzema ratează şi Franţa pierde acest meci amical.


2 comentarii:

  1. O postare buna de citit la nunta. multumesc. Sper sa nu se mai repete.

    RăspundețiȘtergere