sâmbătă, 11 octombrie 2014

Bruxism




Am fost ieri la deschiderea Comedy Cluj. La început a vorbit Boc, foarte profi, cu mesaj bine ţintit. Din păcate, lângă el se unduia ca o pulă bleagă cu ochi uitându-se tâmp prin sală, prezentatorul evenimentului, care nu stăpânea prea bine gramatica limbii române, deşi e român după cum am aflat de pe facebook. Nu poţi să te scălâmbăi aşa când lângă tine vorbeşte primarul, viţelule cu oase moi!

Titlul filmului, Hector and the Search for Happiness, părea potrivit cu propriile mele frământări. Am primit un film - şaorma cu de toate: comedie romantică mediocră, Africa-sărăcie, droguri şi warlords, Asia-prostituţie şi îmbulzeală, o arăboaică bolnavă de cancer cu perucă, citate motivaţionale, homosexuali împliniţi, traficanţi de droguri, psihanaliză, iubire regăsită, happy (!) end… Ce mă îngrozeşte la un asemenea film e, am mai spus-o, majoritatea oamenilor din sală care chiţăie, behăie, hăhăie, aplaudă într-un delir hazos (ce degenerare gravă o fi responsabilă pentru aceste aplauze, ce transformări maligne se întâmplă în creierul acestor indivizi dezlănţuiţi?) la cele mai proaste glume posibile. 




5 comentarii:

  1. Nu e degenerare, ei chiar au lucrat ca să evolueze până la nivelul ăla.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe la toate evenimentele cu Boc in ele, am observat ca vorbeste profi si tintit. E ca si cum ar fi fost efectiv desprins din alta realitate si aruncat in Romania.

    RăspundețiȘtergere