luni, 27 octombrie 2014

Meditaţia pulii



M-am băgat în cadă cu gândul să mă vindec de durerea de spate şi de nervii acumulaţi la muncă. Baia e unul din lucrurile care mă relaxează cu adevărat. Influenţat de tot felul de tâmpenii citite şi auzite recent am zis să încerc un nivel superior de relaxare. Un fel de meditaţie. Am închis ochii şi mi-am propus să număr până la 50 fără să mă gândesc la nimic altceva. Până pe la 20 totul a mers brici, apoi n-a mai fost aşa uşor, îmi tremurau degetele, mi se mişcau pleoapele care parcă voiau să se deschidă independent de voinţa mea. M-am concentrat şi am reuşit să-mi stăpânesc mişcările acestea involuntare, precum şi gândurile. Pe la 35 însă am perceput nişte furnicături tot mai intense în zona inghinală, care s-au concretizat într-o supererecţie de care n-am mai scăpat nicicum până la 50.


3 comentarii: