duminică, 11 ianuarie 2015

Trâmbiţa piticului



Chiar dacă sună destul de pervers, nu este decât o ciupercă comestibilă, una foarte gustoasă şi prea puţin cunoscută la noi. Am cules ciuperci multă vreme şi habar n-am avut de existenţa ei. Am descoperit-o recent în Kaufland la raftul cu reduceri (lotul respectiv expiră în februarie). Costă 4 lei şi câţiva bani o punguţă de-o sută de grame de ciuperci uscate negre. M-am decis destul de greu s-o cumpăr din cauza semieşecurilor avute cu hribi şi gălbiori uscaţi, care păstrează prea puţin din aroma ciupercilor proaspete. În cele din urmă vineri am cumpărat o pungă şi sâmbătă am făcut un risotto absolut demenţial cu trâmbiţă piticului. După ce m-am informat un pic pe net am aflat că spre deosebire de alte ciuperci, aceasta prin uscare devine chiar mai aromată decât înainte. Am aflat şi că la noi există doar o singură firmă care o comercializează, adică cea care le distribuie şi prin Kaufland. Ca urmare, am hotărât că vreau să pun şi eu umărul la succesul acestor oameni scrind un post, din motive absolut egoiste, pentru că nu vreau ca acest produs să dispară de pe piaţă (în Kaufland nu pare să prea cumpere nimeni, e aceeaşi cantitate la raft de două săptămâni). Poftă bună!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate