vineri, 6 februarie 2015

Unghii



Când am intrat în birou, colega îşi tăia unghiile clic clic clic, foarte încântată că şi-a luat o unghiera de calitate de la chinez. Unghiile săreau peste tot în jurul ei. M-a luat greaţa. Mai mult ca sigur că aşa face şi acasă. Nu-i înţeleg pe oamenii care-şi taie unghiile aiurea. Eu când îmi tai unghiile le pun într-o scrumieră, pe-o bucată de hârtie sau direct în coşul de gunoi. Nu suport să-mi cadă unghiile pe jos prin casă. Dacă cumva cade vreuna, o caut, o iau şi-o arunc la gunoi. Sunt chiar obsedat de asta. De ce? Pentru că unghiile sunt mizerabile, pentru că sunt pline de microbi, pentru că sunt incredibil de scârboase. Vi s-ar părea normal să vă invit la mine acasă şi în timp ce discutăm şi bem o bere să scuip cu naturaleţe pe jos după ce în prealabil v-am pus să vă descălţaţi?


16 comentarii:

  1. lol, eu le pun pe-un prosop, le-adun în centru, strâng fiecare capăt cu celălalt capăt al prosopului, și-abia apoi le-arunc. credeam că-s ciudată.
    *frați de unghii*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu bine... exceptional !!!!
      Si in al 2lea rand nu mi se pare normal sa ma inviti la tine acasa, ba.

      Ștergere
  2. da, tu esti ala care scuipa in gardul viu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si tu esti ala care-l paste sau ce plm?

      Ștergere
  3. si mie imi place sa fiu curat!

    azi mi-am sterilizat unghiera in fierbatorul colegilor mei de camera!


    cemah (detectiv si scriitor)

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci asa, daca calci pe unghiile de pe jos, iei microbi ?!?..
    Naspa, asta e mai tare ca (aviara + drobul de sare) la un loc

    RăspundețiȘtergere
  5. singura persoană pă care am văzut-o tăindu-și copitele la serviciu era fostul lider de sindicat. tot așa, le arunca pe mochetă. da era mai stilat. avea forfecuță din inox, nu unghieră, săracule!

    RăspundețiȘtergere
  6. apropo de unghii, elodia/milf e tot deactivată? sau s-a măritat până la urmă cu anonimu?

    RăspundețiȘtergere
  7. plm, toate femeile bune până la urmă se mărită cu un sărac...

    RăspundețiȘtergere
  8. și toată gloria de pă blog e acum a ta înșiși? grea povară...

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate