miercuri, 17 iunie 2015

Molima cu spumă



Am făcut cunoştinţă cu Zăganu prin 2013, într-un bar de căcat, la fel ca berea Zăganu. Pentru că berea Zăganu e de căcat, are un gust de căcat, nu mă interesează că e făcută organic şi nu mai ştiu ce băşini de explicaţii bio pe care mi le-a oferit un barman. E o bere rea şi scumpă Zăganu, care s-a infiltrat ca o molimă spurcată peste tot în București. Unde e Zăganu nu prea mai găsești altă bere în afară de o bere "ale" cu nume asiatic la 330ml scumpă și aia ca dracu, probabil vin la pachet.

Ce frumos e la Cluj unde nu exista Zăganu!




2 comentarii:

  1. Nu sunt de acord cu tine. Nu am baut in Bucuresti, dar am luat anul trecut cateva sticle de la ei de la fabrica, dintr-un sat de pe langa Cheia. Mi s-a parut excelenta.
    Cum adica are gust de cacat? Are gust de bere. Asa trebuie sa fie berea.
    Ca s-a comercializat si o baga in baruri de pokemoni e altceva. E un deranj psihologic pentru tine probabil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie nu-mi place gustul deloc, are un gust specific. de cacat.

      Ștergere

Persoane interesate