miercuri, 15 iulie 2015

Fie-vă Gărâna uşoară! 2015



Ne-a fost. N-a plouat deloc. Frig suportabil.

Moşu  Florian tot cu bancuri proaste, tot la costum, dar cu pungă Mega Image în loc de Kaufland.

M-am bucurat de terase, soare, păsări, pădure, pârâu. Am văzut o căprioară în cimitir.

M-am spălat o dată în pârâu, în rest cu şerveţele umede.

Mâncarea în perimetrul festivalului e vândută de aceeaşi oameni ca anul trecut, dispuşi exact la fel. Evident e la fel de proastă şi destul de scumpă. Am mâncat cel mai bine la Trei Ape într-un restaurant ceauşist cu vedere superbă spre lac.

În stânga scenei aceeaşi masă rezervată de anul trecut unde nişte bătrânei şi nişte doamne trecute se îmbată pulă şi râd tare cu nesimţire în timpul concertelor, cu acordul organizatorilor bănuiesc, deranjând lumea din apropiere. Măcar anul ăsta au picat cu tot cu masă în timpul bisului Stanley Clarke.

N-am ascultat nimic din line-up în prealabil, nefiind un mare iubitor de jazz, prefer să fiu surprins. Am fost surprins de 4-5 prestaţii. Suficient din punctul meu de vedere.

Buda din interior costă tot un leu, deşi săpunul, apa şi hârtia se termină cam repede. Am preferat să mă piş în pădure, drept urmare am picat din prima seară într-o râpă lovindu-mă cu pieptul de-un brad şi umplându-mă pe mâini şi pe geacă de răşină. Mă doare şi acum o coastă.

Am cunoscut un om special.

În concluzie a fost bine.


2 comentarii:

Persoane interesate