sâmbătă, 26 septembrie 2015

Fă-o mai mare că nu e pizdă!



N-ajunge că trăiesc într-o cutie de beton, mai am şi problema cu chiuvetele mici. Nici late, nici adânci. Nu poţi spăla o tavă de cuptor, o oală mai mare, o tigaie, un grill. De fiecare dată când încerc mă ud tot, mă umplu de spume la propriu, fac bălţi pe jos şi crize de nervi. Aşa că le spăl în cadă, după care trebuie să spăl şi cada evident. Se pare că nimeni nu se gândeşte să pună nişte chiuvete mai mari în cutiile astea. Or fi scumpe.


4 comentarii:

  1. Bes în Anglia să vezi mici. Te-ai mutat în Buc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt Nea dar nu mă pot loga ca atare din cauza wordpressului pizdii mă-sii

      Ștergere
    2. (am vazut toate comenturile, am dat accept doar la unul)
      da.

      Ștergere

Persoane interesate