vineri, 11 septembrie 2015

#mm15ro #cluj



Nu mi-e nici mie foarte clar de ce am pus bannerul  din stânga pe blog. Poate pentru că am mai pus unul în urmă cu câţiva ani şi arăta bine, era o pată de culoare cum se zice. În fine când l-am pus habar n-aveam ce e acest magento şi nici acuma nu ştiu prea multe. Am vrut chiar să-l scot, dar s-a ivit oportunitatea unui job legat de blog şi bannerul ar fi dat bine.

Am scris acest post pentru că s-ar putea să existe oameni care vor să participe la magento  (pentru mai multe detalii daţi clic pe bannerul pe care scrie ceva cu magento). Eu am primit un cod de 25% (!!!!!!!!)  reducere la bilete pentru primii 10 cititori care-l vor folosi. Uite-l:

mm15romsp

“Meet Magento 2015 se va desfăşura în 2 – 3 octombrie la Grand Hotel Italia, în Cluj Napoca, unde sunt aşteptaţi peste 500 de participanţi dornici să înveţe lucruri noi, pentru a prospera pe piaţa online din România.”

Numai să nu prospere ca mine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu