sâmbătă, 7 noiembrie 2015

De căcat



Am intrat în celebrul second hand Tabita. Voiam să-mi iau blugi şi un pulover. În Bucureşti nu ştiu locuri cu haine de calitate atât de ieftine. Am încercat o pereche de Mustang, două pulovere, nu mi-au venit bine, apoi un tricou verde, nici ăla. Când să ies mă mai uit o dată la blugi şi văd o pereche de Levi’s nu chiar noi, dar în stare bună, 18 lei. M-apuc să verific cusăturile, exterior, interior... Hopa! În interior o pată maro de căcat cam de 7-8 cm lungime, 2 cm lăţime. Am rămas câteva secunde holbându-mă la pată, gândindu-mă că probabil multe haine luate de la second au avut spermă, sânge, căcat pe ele, dar au fost spălate înainte şi că ar trebui să ignor această pată de căcat şi doar să spăl bine aceşti pantaloni mişto şi ieftini. N-am putut, imaginea căcatului acolo pe blugii din faţa mea a fost mai puternică. I-am pus la loc şi am plecat dezamăgit şi îngreţoşat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu