luni, 18 ianuarie 2016

Două filme proaste cu multă zăpadă


Aseară, după ce am văzut The Revenant, am stat un pic şi m-am gândit. Care e mai prost oare? Ăsta sau The Hateful Eight? Poate că dacă am lua interioarele din filmul lui Tarantino şi exterioarele din The Revenant şi am face cu ele un singur film ar ieşi unul de nota 7 din 10.


Inarritu ăsta, după porcăria de Birdman, a mai căcat o băşină cu realism fantastic din care am rămas cu bătălia de la-nceput şi cu scena căderii cu calul în prăpastie. În rest, un film complet tras de păr într-un decor superb.


3 comentarii:

  1. ce cartof e petrof!
    pentru oamenii simpli ar trebui introdus un termometru langa subtitrare care sa arate temperatura corporala a lu dicaprio si comentariile unui medic care sa verifice veridicitatea supravieturii.
    intelegerea unei metafore este exclusa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o metafora de doua ore care nu pare metafora. hm... dupa care vin cateva metafore la metafora, hm, suna a cacat artsy wannabe.

      Ștergere
  2. Două zăpezi proaste cu prea puține filme. Are cineva Look Who's Back ?

    RăspundețiȘtergere