marți, 2 februarie 2016

Manichiură, poate chiar pedichiură




Nu-mi place să umblu cu cuţite la mine, dar, fiindcă nu mai aveam nici măcar un cuţit decent în casă, m-am dus la meseriaşul din cartier. L-am întrebat cât costă să-mi ascută 4 cuţite, mi-a zis că 12 lei. Am acceptat, i-am dat cuţitele şi l-am rugat să-mi ascută unul pe loc, că am ceva carne de tăiat, urmând ca după restul să vin eu a doua zi. A ascuţit foarte atent primul cuţit pe polizor. Când a trecut la al doilea i-am spus să mi-l dea pe ăla primul că vin mâine după cum îi spusesem deja. A mormăit ceva, n-am înţeles. Am presupus că vrea să-l termine şi pe ăla dintr-un anume motiv. În timp ce mă gândeam la asta el tot poliza, iar apoi încerca acest al doilea cuţit. Îl încerca tăindu-şi pieliţa de la unghii. În faţa mea, nici prin cap nu-i trecea că e ceva greşit, scârbos, contagios poate. Poliza un pic, apoi încerca. Mi-a zis că e un cuţit dintr-un material foarte prost în timp ce făcea aceste încercări la cuticule. I-am zis nerăbdător să-mi dea cuţitul ascuţit. Nu mai suportam să-l văd tăind pieliţele alea. I-am dat şi bacşiş un leu, mi s-a făcut milă de el.


10 comentarii:

  1. Nu e nimic gresit sau grav in ce face ala... uite spre exemplu stii ca la McDonalds s-a gasit carne umana intr-un restaurant din SUA???

    RăspundețiȘtergere
  2. la mcdonaldtz in buhusi s-a gasit chiar carne de vita!

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.voceavalcii.ro/2014082523341/SOC-Carne-de-om-descoperita-la-McDonald-s.html

    RăspundețiȘtergere
  4. bagsama ai un talent, o chemare, o nu'sh, o soarta care te impinge spre bube-mucigaiuri-si-noroi, spre bila de muci, flegma din tuia, guma de mestecat de pe talpa, cazaturile umane din gara. cred ca vine la pachet cu cerealele cu miere 'pentru la birou' si cu tricourile roz. cand mai meri pe oser?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la primavara. am nu un talent.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. te repeti. te repeti.

      Ștergere

Persoane interesate