vineri, 22 aprilie 2016

Amintire cu bancomat



Un tip c-o bluză roşie la bancomatul Raiffeisen. Gagică-sa lângă el. “Băga-mi-aş pula-n tastele voastre!!! Să-mi bag toată pula-n tastele voastre!!!” Ea îl calmează jenată. Am zâmbit. Într-o dimineaţă de sâmbătă, prin 2009, am ieşit terminat din Janis și am mers la bancomatul Băncii Transilvania de la intersecţia străzilor Republica şi Napoca. Imediat am dat cu capul (a câta oară?) în acoperişul de pitici care se află deasupra tuturor bancomatelor Băncii Transilvania. Asta a cauzat primul şir de dumnezei. Mai grav a fost când mi-a mâncat cardul şi mi-a afişat eroare de comunicare. Nu mai aveam nimic cash şi voiam să merg cu taxiul acasă. Mi se părea incredibil, era a doua oară în câteva luni când îmi bloca cardul pentru eroare de comunicare. M-am dat mai în spate şi înjurând i-am tras acoperişului un picior de-a zburat toată marginea din stânga până în mijlocul străzii. După care am plecat acasă pe jos. Luni, tot pișat la gândul că am fost filmat de camera bancomatului, m-am prezentat să ridic cardul. Una din pizdele de acolo, una din multele pizde cu bijuterii oribile lucrează la BT la ghişeu, m-a pus să completez o cerere. Mi s-a părut că se uită cam ciudat la mine, dar mi-am primit înapoi cardul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate