vineri, 15 iulie 2016

O prună


O femeie arunca prune pe geam de la etajul 4. Genul de româncă-gogoşar, trecută de 50 de ani, care nu-ţi mai spune nimic nici din punct de vedere erotic, nici uman. Iniţial am crezut că pică din pom, dar deasupra mea era un nuc, mai încolo nişte corcoduşi. Ori astea erau prune. Apoi m-am gândit că se distrează nişte copii. Când am ieşit de sub frunziş m-am uitat în sus la bloc. Femeia lansa cât se poate de natural câte o prună la 2-3 secunde până a scăpat de toate şi a intrat înapoi în casă. O prună, ar fi zis fosta noastră secretară folosind eufemismul ei preferat pentru pizdă.


11 comentarii:

  1. nu tre sa fie crapate neaparat sa semene cu o pizda.

    RăspundețiȘtergere
  2. Petrov, ai fost la Electric Castle?

    RăspundețiȘtergere
  3. zici ca e "o femeie mananca un mar" de johnny bogza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intamplator chiar citeam bogza zilele astea, dar poezie.

      Ștergere
    2. nimeni nu mai citeste poezie de bogza. nimeni nu mai citeste poezie. nimeni nu mai citeste. nimeni.

      Ștergere
  4. 1. Am avut un corcoduș care făcea prune.
    2. Poate planta

    RăspundețiȘtergere
  5. Bunica folosea expresia "rahat cu perje". Toată copilăria am crezut ca perjele sunt un fel de alune. Și că bunica se referă la un rahat d'ăla.. d'ălălalt... Cu alune. Sau cu nuci.
    Apoi am crescut și bunica a murit D-zeu s-o odihnească. N-am apucat să îi mulțumesc pentru vorbele de duh învățate :))

    RăspundețiȘtergere