sâmbătă, 17 septembrie 2016

Alergici la ambrozie, uniți-vă!



Am fost diagnosticat cu alergie la polenul de ambrozie. Am avut şi anul trecut ceva asemănător, dar atunci am tratat-o mai degrabă ca pe-o răceală, m-am chinuit o lună şi ceva şi până la urmă am scăpat. Anul ăsta însă a fost mai rău, în ultimele două săptămâni am dormit groaznic, permanent am avut nasul înfundat, usturime oribilă în gât, mâncărimi de ochi, strănuturi în cascadă, stare psihică proastă. Şi evident n-a trecut cu Coldrex, Parasinus, ceai de tei şi pastile de supt. Până la urmă am fost la alergolog care mi-a făcut un test simplu şi mi-a spus că-s alergic. Mi-a dat pastile, un spray nazal şi picături pentru ochi. Pe lângă asta m-a sfătuit să pun ziua o cuvertură pe pat împotriva polenului, să mă spăl cât mai des cu apă pe faţă ca să se ducă polenul, iar când vin de-afară să fac duș. Mă simt mult mai bine după 4 zile de tratament, parcă am înviat.

Dacă se mai nimeresc p-aci şi alţi nenorociţi ca mine cu alergie la ambrozie, putem discuta despre problemă în secţiunea de comentarii. Poate aveţi întrebări, sfaturi, opinii. Mulţumesc!


6 comentarii:

  1. evolutia maselor de polen de ambrozie (ragweed) in timp real:

    http://silam.fmi.fi/pollen.html?parameter=birch&region=Europe&height=0

    din pacate, nu e foarte detaliata aceasta harta. am inteles ca sunt tari in care concentratia de polen se anunta zilnic la stiri.

    RăspundețiȘtergere
  2. *trebuie selectat ragweed din dreapta.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu beau zeii ambrozie?
    cemah

    RăspundețiȘtergere
  4. nu de-asta bem, da' motive gasim intotdeauna. important e sa bem

    RăspundețiȘtergere
  5. ce boală alt-right oamenii care dorm pe străzi crezi că au bani de ambrozie ei fac alergie de la mizerie și alte lucruri lângă care stau oamenii străzii?

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate