sâmbătă, 6 mai 2017

Timpuri Noi + Partizan, Perfect Reunion, Berăria H



Sigur că e greşit ca după o săptămână de căcat la muncă să-ţi imaginezi că vine weekendul şi repară tot, mai precis concertul Timpuri Noi+Partizan va repara nu ştiu ce, dar, pula mea, aşa sunt făcut, mă mint cu mici recompense ca să supravieţuiesc de la o zi la alta.

Măcar mâncarea a fost bună la Berăria H, coastele de porc sunt excelente şi o porţie ajunge de fapt pentru două persoane.

Concertul n-a fost FRUMOS. Au fost şi bucăţi mai reuşite, dar pe ansamblu a fost de căcat. Sunetul era ca pula, Artanu era tot mai beat şi urla ca un imbecil între două încercări de glumiţe cu publicul. Și io eram tot mai beat, dar într-o beţie din aia lucidă, dureroasă,  în care totul mi se revela tot mai clar: bătrâneţe, moarte, non-sens şi mi se părea îngrozitor de trist să-l văd pe dobitocul de Artanu masacrând piese, ridicând tricoul și arătându-şi burta umflată de bărbat de 50 de ani care a luat-o la vale iremediabil, scălâmbăindu-se ca un adolescent beat de 15 ani în uralele unui public idiot care trăia din amintiri şi striga incontinent Timpuri Noi Timpuri Noi! Nu mai există Timpuri Noi în pula mea, mă mir că Dan Iliescu (personajul pozitiv al serii care încerca şi chiar reuşea să mai salveze câte ceva) l-a putut suporta atâţia ani lângă el pe cretinul de Pleşca.

Am plecat după piesa (mi-e lene să caut titlul) lui Iliescu, când a scăpat câteva minute de Artanu, probabil cel mai reuşit moment al serii, pe care eu nu l-am mai gustat deloc, eram deja înrăit şi plin de ură când am comandat Uber (Moarte taximetriştilor!)


8 comentarii:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=hBKGka-2G0g

    RăspundețiȘtergere
  2. https://www.youtube.com/watch?v=O1qY8UdRqKM

    ai calatorit in timp si lai vazut pe silviu gherman peste 20 de ani?

    RăspundețiȘtergere
  3. mai posteaza ceva petrov ne lasi asa pe sec

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vezi ca ai o sectiune, pomana se cheama, fa o donatie si postez imediat.

      Ștergere
    2. oho, 140 dolari. ai luat salaru?

      Ștergere